Muzyka

czwartek, 25 maja 2017

Ale to już było....małe podsumowanie wydarzeń ostatnich kilku miesięcy w " Zadnich Łukach "

Długa cisza w eterze , czas ją w końcu przerwać. Pomimo natłoku wiosennych zajęć w ogródku warzywnym i prac w obejściu krótkie podsumowanie ostatnich wydarzeń .
Do naszej jogowej listy dołączyła grupa jogowa Magdy Ćwikły z Sanoka. Z uwagi na niewielką odległość, która nas dzieli myślę że wróży to dalszą współpracę.
Naszą drewnianą chatę na czas Świąt Wielkanocnych zapełnili goście , chcący spędzić je troszkę inaczej niż zwykle , kosztując wegetariańsko - wegańskich przysmaków.
Podczas długiego weekendu majowego poznaliśmy i gościliśmy nową grupę warsztatową jogi z Basią Tworek z Warszawy. 
Kolejnym wydarzeniem w Zadnich Łukach była wymiana ogrodzenia na końskim pastwisku. 
Solidne , sadzę że wytrzyma zdecydowanie dłużej niż to poprzednie. Wszystkich koniarzy zapraszam do oględzin być może będzie to również dla was rozwiązanie , czym zastąpić drewniane słupki kończące swoją żywotność po 5 latach.
A teraz coś od kuchni .........
Była pora czosnku niedźwiedziego i zamkniętego w słoiczki pesta.
Za oknem zrobiło się żółciutko. Zamieniłam się więc w pszczółkę i z mniszkowych łepków zrobiłam jak co roku pyszny syropo - miodzik, którym polejemy jaglanko - owsiankę, naleśniczki a także wraz z polską cytrynką czyli pigwowcem z naszego krzaczka umaimy herbatkę.
Wiosna dla mnie jest najpiękniejszą porą roku w Bieszczadach. Niesamowicie czysta , pachnąca , zachwycająca, Bogata we florę i faunę. Tego nie da się opisać to trzeba przeżyć, więc serdecznie zapraszam do naszej chaty z bali w oddali otoczonej pasmem bieszczadzkich gór. 










Serdecznie zapraszamy !!!



2 komentarze:

  1. Pięknie mamusiu :)
    Wiosna w górach zawsze jest wyjątkowa a i moja to najpiękniejsza pora roku :) Pozdrowionka i sto lata w miłości i szczęściu z okazji ,, dnia mamy ,, Dziękuję Tobie kochana że na świat mnie wydałaś, że pozwoliłaś popatrzeć na te piękne widoki, oddychać tym czystym powietrzem, że zaraziłaś mnie tym pięknem. Dzięki Tobie sama jestem mamą, kocham życie, cieszę się nim i kocham bardzo Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie kochana córeczko za tak cudne życzenia ! :)

      Usuń