Muzyka

niedziela, 15 marca 2015

Smaczna i zdrowa pasta jajeczno - brokułowa

Dwa dni temu było zimowo a dzisiaj zrobiło się wiosennie. Powiedzenie że w marcu jak w garncu idealnie sprawdza się w ostatnich dniach. Ale zima w końcu ustąpi miejsca wiośnie i na naszych talerzach zrobi się zielono a w naszych sercach radośnie.W mojej kuchni gra w zielone zaczęła się już dawno temu, bo odkąd zamieniłam kuchnię mięsną na roślinną i trwa do dzisiaj z czego ja, moja rodzina a także goście, którzy odwiedzają naszą agroturystykę wszyscy korzystają. W kiełkownicy kiełkują specjalne nasiona na kiełki, sprzątając ogródek po zimie dostrzegłam już młodą pokrzywkę będzie z niej smaczna zupka lub bogate w chlorofil szejki. W sercu też zrobiło się radośnie, gdy w doniczce zakwitł Amarylis a nad domem przelatywały wczoraj żurawie i swoim klengorem oznajmiły ,że to przedwiośnie.
Zapraszam wszystkich do gry w zielone, gotujcie i smakujcie!!!




Smaczna zdrowa pasta jajeczno - brokułowa

Składniki

- 6 jaj ugotowanych na twardo
- 1 cebula, 1 ząbek czosnku, 1 łyżka szczypiorku
- 1/2 brokuła
- olej, 2 łyżki majonezu, sól, świeżo zmielony kolorowy pieprz

Wykonanie

Ugotowane jajka ugniatamy ubijakiem do ziemniaków. Cebulkę kroimy w kostkę i szklimy na oleju. Brokuła gotujemy na parze do miękkości i studzimy. Do jajek dodajemy 2 łyżki majonezu, szczypiorek, przestudzoną cebulkę, rozgniecionego brokuła, wyciskamy ząbek czosnku. Doprawiamy solą i pieprzem i dokładnie mieszamy.
Gotowa pasta bardzo smakuje na pajdkach razowego chlebka posypana kiełkami rzodkiewki.



Smacznego!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz